Dag två..

Jupps, idag har jag inte varit speciellt stark! Jag har rökt typ 4 cigaretter... Jaja.. Får röka fyra mindre i mitt nästa liv!

Idag har jag varit hos mamma. Jag ville få med henne ut på stan men hon ville inte så det blev en runda ner till hamnen, till övningsgolfbanan och runt! Ganska hurtigt av mig att dra rullstolen hela vägen runt, fast mamma är ju ganska lätt. Hoppas hon kan komma med ut imorgon också.

Har nu fått min träningskalender från syster. Så imorgon ska jag köra lite lyfta skrot! Kommer ha värsta snygga fasta rumpan sen. Synd bara att man inte kan säga HOKUSPOKUS och bli hurtig och få världens kondition!

Nu sitter jag och Emelie och väntar på en mycket intressant debatt mellan Linda Rosing och blogg Kessi, eller Pussie eller Knussie elle va hon heter! De ska prata om skönhetsoperationer. Ja vad tycker vi om det? Själv tycker jag var och en ska få göra som de vill, men det ska inte bli något samhälle med snygga och fula, men som sagt så ska alla få välja själva!! Själv så blir det mindre bröst för min del, ska banta ner mig några kilo först!

Kommentarer
Postat av: Elin

Heeej söta Tina!! Jäklar va vi måste ta igen den där fikan!! Saknar dig ju!! Pusso kram Elin

2009-10-30 @ 09:22:12
URL: http://livemylife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0