Dag ett..

Jag har varit rökfri i mer än 24 timmar nu... Känner mig mest hängig och har träningsvärk i käkmusklen om det finns någon sån... Vet inte heller var jag ska göra av mina fingrar... Försökte tända på en ynklig fimp här förut men insåg hur tarvligt det faktiskt är! Jag är beroende av en vit, rund sak som jag suger på... Usch va ynklig jag är!! Och fan va pengar jag slösar på mitt idiotiska jävla beroende!! Nej det är slut! Inte mer en jävla ciggarettjävel men döm mig inte om jag någongång drar ett litet bloss...


Om jag får för mig att cykla till Statoil kan jag ju kolla på den här! :P

Kommentarer
Postat av: Milli

Jag älskar dig ännu mer som rökfri men kommer aldrig tycka illa om dej för att du röker.. dock håller ja med.. löjligt att man kan bli beroende av en vit pinne som man suger på.. finns annat som man kan suga på.. utan gifter... om man inte gifter sej HAHAHA ;)



Puss

2009-10-28 @ 22:37:30
URL: http://journeyforlife.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kör hårt syrran! You can do it :)

2009-10-29 @ 08:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0