Västerås!

Nu har jag varit i Västerås onsdag till igår! Jag inser vilken stor chans och möjlighet jag har fått med det här jobbet och jag måste verkligen ta den!

På vägen upp var jag såklart skitnervös! Åka tåg och halvt skita knäck är inge vidare! Väl uppe i Västerås skulle jag ta mig ut en bit på landet till Lövudden... Suck suck suck! Det är inte så lätt även att bussen släpper av en 50 meter ifrån hotellet att hitta när det är kolsvart!! Väl på rummet fanns det ingen teve och jag kände bara för att dra täcket över huvudet... Men allt blev bra till slut...

Kan och får inte skriva så mycket mer om själva jobbet men det är ett bra jobb!!

Snart kommer Emelie och hämtar mig! Bäst att ta på sig kläder :)

Kommentarer
Postat av: ardiana

oh gumman vad roligt att du hittat något som du kommer trivas med. jag hoppas verkligen att du kommer ha d underbart för du förtjänar det. puss

2009-11-14 @ 16:35:26
URL: http://ardiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0