Vart tar tiden vägen?

Ja tiden rullar på i en väldans fart... Om man stannar upp och tänker så inser man hur fort tiden går.
Vart har alla gamla vänner tagit vägen? Jo nu finns det ju ioförsig Facebook så man kan hålla kontakt med de flesta :)

Alla går vi åt olika håll men det som är svårast och jobbigast det är när man vet att folk inte längre har samma respekt och förtroende för en som de hade innan för några år sen. Är det så konstigt att vara snart 30 och inte ha barn? Jag vill absolut inte bli en mamma som springer i parkhallen på senare år efter en skiljsmässa. Då springer jag hellre ute nu och ränner. Faktiskt! Alla kanske inte ens vill ha barn. Jag vill ha barn, men om jag inte skulle vilja det så skulle jag säkert vara ännu mer konstig.

Jag tror vissa tycker man är misslyckad. Men allt jag kan säga till dem är att de skulle inte klara av att byta mitt förra år mot deras. Då skulle de inse hur stark man verkligen är. Jag unnar ingen mitt förra år. Inte ens den hemskaste människan i världen.

Nu ska jag till mammi och julpyssla lite!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0