Trögt.

Det går för tillfället lite trögt på jobbet. Jag ska nu börja sikta in mej på företag här i stan. Hatar att låna mammas och pappas bil hela tiden!

På väg till ett möte idag så hörde jag något så fruktansvärt kul på radion. Hade på mix megapol tror jag och det var Chans på. Som lyssnare fick man ringa in om man ville ha svar på om den man var intresserad av hade samma känslor tillbaka. Idag var det en Sofia som ringde in och hon hade ju träffat den här Patrik på Facebook av alla ställen och de hade träffats nångång och pratat i telefon. Programledaren ringde upp den här Patrik och berättade var det var ifrån och så vidare. Patrik säger något i stil med "detta kan ju bli lite jobbigt eftersom jag har träffat någon som jag vill inleda något med" Åhh fan va bra tänker man som lyssnare! Kärleken är besvarad.. Tänkte nog även programledaren eftersom han frågar vem han vill det ska vara. Patrik svarar Ulrika och den pinsamma situationen är total!!! Man bara vill lida med den här stakars tjejen... Sen när Patrik dissat Sofia och vallt att ta 500 spänn istället för en betald date med Sofia så får de säga Hej till varandra! Men han Patrik var ju ändå tuff får man ju säga, inte alla som skulle ha stake nog att dissa en tjej på radion.. Pinsamt var det iallafall... Undra hur hon mår just nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0