Onsdag.

Teloefonen har varit lugn i två dagar! Skönt. Han skrev bland annat i söndags att han skulle anmäla mig! För vaddå? Att jag inte svarar? Att jag inte bryr mig? Han skrev också att folk tycker mer om honom än mig och det är min aggresivitet som jag borde få hjälp med inte han, för han blev provoserad eftersom jag var otrogen.
I ena stunden skriver han att jag är den underbaraste och vackraste personen i hela världen. I nästa sekund skriver han att jag är värd noll.. Snacka om att Idioten har problem.
Han växlar nog så här fram och tillbaka för det funkade förr. Då lyssnade jag, då föll jag tillbaka. Nu vet han inte hur han ska göra. Han står maktlös för han inser att jag verkligen har försvunnit!
Han skrev till och med om inte vi kunde ses och bara kramas och pussas en sista gång för och se om saker kunde bli bättre?? HAHAHA Allt kan bli bättre men det är utan honom. UTAN HONOM. Jag har lämnat honom bakom mig och vad som än händer kommer jag aldrig aldrig någonsin ta tillbaka honom. Inte ens om han och jag var de två sista människorna på jorden!!

Nu ska jag kila iväg till mamma! Hon skulle göra pannbiffar! Det får man inte missa!

Bäst är inte alltid bra! Tänk på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0