Ofattbara saker!

Saker vi gjorde förr som vi då tyckte var helt normalt!

* Köade utanför telefonautomater varje gång vi skulle ringa hem!
* Vi trodde att Dylan i Beverly Hills var 17 år gammal trots att han var 25
* Målade oss inte med svart mascara utan med samma färg som vi har på ögonen, alltså blå, grön eller brun!
* Man fick inte hoppa i golvet då vi lyssnade på musik för då kunde det bli hack i skivan!
* Man åtgärdade stavfel med hjälp av Tippex, det var det enda sättet!!
* Alla viktiga papper kallades Stenciler och var tryckta med blått stinkande bläck!
* Alla coola singelkillar hade spegelvägg och vattensäng!

Var det bättre förr? Om 40 år kommer jag sitta och göra en lista om vad jag tyckte var normalt, just i det här skedet... Hmmm det kommer stå följande:

*Att gilla yngre killar var normalt
* Fotboll var grejjen
* Att dricka latte var tufft
*Emelie var och är fortfarande min bästa vän!

Kommentarer
Postat av: Milli

Hehe.. det låter ju grejt!!!



På min lista kommer det nog stå något sånt här:

*Att kära ner sej i gåtor till karlar var vardag

* Kaffe var äckligt o roibos-te va THE SHIT!!

* Fotboll tvingades man se me Tina.. :P

* Tina var o är min bästa vän <3

Ps man ska akta sej för ansiktsmasker.. HAHA



PUSS

2009-11-04 @ 15:17:33
URL: http://journeyforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0