Kompis!

Idag åkte jag ut till en gammal barndomsvän som jag inte sett på alldeles för länge! Hon och hennes kille har köpt hus så jag var självklart nyfiken! Huset låg helt perfekt ute på landet med lite andra hus runt omkring. På landet men inte ödsligt! Huset var från slutet av 1800 talet tror jag hon sa och åhhh det var så fint och det som de renoverat hade de gjort så snyggt! Charmen med sånna hus är ju att man vill behålla den äldre stilen och de hade det så fint!

Jag sitter innerligt och hoppas jag får det där jobbet. Jag tror faktiskt helt ärligt att det skulle passa mig. Nångång är det väl min tur att hitta rätt i livet och kunna få bygga upp en vettig karriär!


Kommentarer
Postat av: Elsa :)

åhh var huset stort ^^ ?

2009-11-03 @ 22:10:57
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0