Julmys!

Nu ska jag springa hem till mamma där jag och mamma och min syster ska baka lussekatter. Senare på eftermiddagen kommer även min storebror! Träffar honom inte allt för ofta och det har tyvärr gått flera år då vi inte setts överhuvudtaget. Han är nog lika speciell som min far :P

Det är skyltsöndag idag med. Jag ska försöka dra med mig mamma eller Emelie och gå och titta. Brukar vara så mysigt att bara stosa omkring och titta hur butikerna har skyltat!

Och ikväll är det El Classico!! Heja Zlatan!





Just nu känns det som inget kan gå fel...
Nu ligger jag inte ner så folk kan sparka på mig bäst de vill!


Kommentarer
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En blogg om självkänsla, tankar och tips!

Sv: Hej och tack för din kommentar! Den värmde verkligen!:)



Lussekatter är så gott.. har inte ätit det ännu dock =)

2009-11-29 @ 13:34:44
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0