Joggingrundan!

Sitter på hitta.se och försöker klura ut en lagom runda som är 5 km. Har hittat en men den är 6 km. Det är upp till golfbanan och runt. Känns som det inte är så lång men det kan väl inte ljuga, det där programmet som mäter? Ett av mina mål med träningen är att på min 30årsdag ska kunna springa 5 km på 27 minuter. Jag lär inte springa på min 30 årsdag men dagen innan då. Min syster tyckte det lät lite långsamt medans min mamma tyckte det skulle räcka med 30 minuter. Är ett halvår dit MINST.. hehehe.. Såklart jag kommer fixa det!

Nu har jag på nyhetsmorgon och de pratar om fotbollshuliganer. Ja du vad ska man göra? Finns nog inget och göra för det finns fan idioter överallt! ÖVERALLT!!!! Sitter man tio personer på en fest och har trevligt så finns det åtminstonde en idiot. Nämligen ALKOHOLEN. Nu låter det som jag predikar för ett vitt liv utan alkohol. Nja inte direkt men när man tänker efter så blir man ju faktiskt dum i huvudet! Tänk vad hjärnceller man förstör och hur mycket av det våld som finns som beror på alkohol. Och vad pengar staten håvar in på grund av att vi dricker!

Kommentarer
Postat av: Milli

Staten får ju faktiskt lägga ut en helvetes massa pengar på grund av den skada alkoholen skapar oxå...

Men jag håller med dej...

Det är rätt knäppt egentligen...

2009-11-09 @ 20:54:58
URL: http://journeyforlife.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja staten håvar in pengar och det kostar dem massor på grund av alla skador! En ond cirkel alltså!

2009-11-09 @ 22:45:54
URL: http://vokdawoman.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

Awuee fin blogg :)

2009-11-12 @ 22:07:28
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0