Jobb!

För cirka 2 veckor sedan sökte jag ett jobb här i stan som någon slags annonssäljare. Det stod bland annat i ansökan att finner de en intressant så kommer de höra av sig inom 24 timmar. Jag har inte hört något så jag tänkte att de inte fann mig intressant. Idag pep det i mobilen och de skulle ha telefonkonferans där jag var inbjuden eftersom de tyckt jag hade en intressant "profil" för detta jobbet.
Under själva telefonkonferansen berättade han om jobbet i stort och att man inom företaget hade stora utvecklingsmöjligheter inom säljbranchen i form av ledarskap om man var rätt person! Ju mer jag lyssnade, ju mer insåg jag att detta kan bli min vändning!

Jag ska ringa till den här killen imorgon och fråga, frågorna jag har. Ska tänka över intressant och smarta frågor om jobbet nu under kvällen.

Håll tummarna nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0