I huvudet!

Varje gång vi ses så tänker jag på sommaren då vi träffades. Det var ett par år sen nu.
Det var sommarstatt en onsdag. Efteråt tog vi sällskap en bit på vägen men vi fastnade på hörnet där gamla Audio Video låg, i flera timmar stod vi där. Det regnade, vi stod under taket och pratade om allt möjligt.

Under sommaren träffades vi. Jag vaknade i din säng, du på soffan eftersom jag snarkar :)
Förra året satt vi vid ån, bakom berget. Jag berättade lite för dig om Idioten. Det var innan jag gick tillbaka till honom igen. Du har alltid lyssnat, aldrig dömt, bara funnits där.

Jag tycker om dej mer och mer för varje gång vi ses. Men jag vet inte vad jag har för känslor, en stark vänskap och passion snarare än ren kärlek.

Jag kommer aldrig någonsin glömma den där första kvällen. Kommer aldrig glömma ditt skratt och dina dåliga skämt... Jag kommer spara dej i huvudet för jag tycker om att ha dej där!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ta en titt på alla snygga look a likes på min blogg! :) DU kan även tipsa om nya look a likes, som jag sedan kanske tar med i bloggen :)



du kan även skicka in bild på dig själv till min mail, så hittar jag DIN look a like. Gå till kategorin "läsare" så förstår du :)

2009-11-03 @ 11:32:50
URL: http://findmytwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0