Hoppa hopprep!

Idag har jag köpt med ett hopprep! Jag är ju ganska lat och så, så jag tänkte att köper jag ett hopprep kan jag ställa mig i trädgården och hoppa när andan faller på!!

Har varit hemma hos Emmelie nu och ätit! Jag har det så himla bra!!!

Har ni hört Black Eyed Peas nya låt?? Meet Me Halfway heter den och de kan fan inte misslyckas med nåt känns det som!

Gud va segt det gåt idag och uppdatera!!



En trevlig bild på mig och Emelie från Liseberg då vi köade till allt!
Och jag som åker typ det som endast går sakta... :P


Kommentarer
Postat av: en ny läsare

Hej

Hittade till din blogg av en slump nu i förmiddags. Har inte kunnat sluta läsa utan har suttit med datorn i knät i flera timmar. Jag måste bara säga vilken stark person du måste vara! Jag beundrar ditt mod att ta dig därifrån! Som tur är verkar du ha ett stort skyddsnät runt omkring dig med personer som bryr sig om dig! Jag hoppas nu att det nya jobbet blir bra och att du hittar tillbaka till ett "vanligare" liv än det du levt tidigare.



en fråga... är du aldrig rädd för att han ska söka upp dig igen och fortsätta förstöra?



Skickar varma kramar

2009-12-01 @ 14:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0