Delad säng..

Igår kväll cyklade jag bort till Mr Sötnöt. Tänkte egentligen bara att varför ska man sätta ord på allt? Det är väl bara att köra på och man behöver väl inte kalla saker för något speciellt!
Vi låg och pratade en massa, mest jag då som vanligt och han bara skrattar. Han var nog lite trött tror jag... Men vi somnade till slut, antagligen jag först eftersom han la sig på soffan då jag snarkar. Lite gulligt faktiskt. Och väldigt bra att sova där för då kommer jag upp innan klockan sju!

När vi kom ut regnade det. Han tyckte han kunde skjutsa hem mej den korta biten med cyklen där bak i bilen. Jag tyckte att jag hinner inte bli blöt den korta vägen. :)

Han är söt, min Mr Sötnöt.

Jag satte ut en annons på Blocket om att jag söker lägenhet. Har fått två svar. Dock så tror jag det är Idoioten som svarar. Dålig svenska och dålig stavning. Tänkte jag skulle testa och ringa numrena privat och se om det är på riktigt eller om det är han som har jättekul och inte riktigt kan släppa taget.

Nu ska jag sätta på kaffe och jobba lite!!!

Kommentarer
Postat av: ardiana

HAHAHAHA sjukt om det är han som svarat.

Vad mysigt att du hittat något du tycker om. Det är skönt med någon man kan mysa med :D



tack för kommentaren gumman.

Jag ska inte jobba sjukanmälde mig idag mår jätte dåligt i magen. Men mensen är slut men det är annat som spökar nu vet inte vad :(

2009-11-26 @ 15:56:10
URL: http://ardiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0