Blää..

Jag är matt! Jag har feber.. Eller jag har ju inte kollat tempen för jag har ingen men det känns som jag har det..

Hjärtesorg? Inte tänkt så mycket på han just idag.. Men nu. Jag saknar ju honom! Bara för jag satte fram foten och sa att det skulle vara allt eller inget så valde han inget. Hade jag tänkt hade jag låtit det vara som det alltid har varit.. Natt och helgromans med lite vardagar då och då. Nu finns inget, jag kan inte ens med att skicka ett sms... Nästa gång ska jag inte dölja mina känslor i 4 jävla år! Eller om det är 3.. Nej snarare 4.

Jag ska göra raberberpaj nu. Det är hjärtats plåster har jag hört. Och medecin mot febern. Kom inte och säg annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0