Världens finaste tändare..

Jag är nog ägare till världens finaste tändare... En man och kvinna som har intimt umgänge är det som bild... Skrattade gott när mamma som jag bett köpa en tändare åt mig för nån månad sen. Hon hade bara roffat åt sig en hette det.. Nu har jag sett att det även var en lampa man kunde lysa med. Men min smarta E har även kommit på att det är en lysande bild på det älskade paret när den lyser mot en vägg! Vilken jävla ide! Hahaha

Ikväll har jag jobbat. Gick väl ganska hyfsat förutom den sista killen som drog in en massa cash. Sånt händer men jag blir ändå lite upprörd!

Nästa helg är det lönehelg och då ska jag rocka fett!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0