Trevligt folk

Idag har jag fått ringa till olika kundtjänster för att ändra saker. De har gått utan några som helst problem! Alla har varit väldigt snälla och tillmötesgående! Är det för att det är helg imorgon? Jag behövde inte ens argumentera när Bredbandsbolaget hade satt upp flyttavgiften på fakturan som de sa att de skulle bjuda på när jag flyttanmälde! Det tog han bort direkt så min faktura blev genast 500 kronor billigare!! Jippie! Ringde även Folksam eftersom jag vill ha hemförsäkring på min osålda lägenhet i Huskvarna, inga problem det heller. Glömde ju även att ta upp detta med skadeståndet idioten ska betala. Men jag får ringa igen. Pengarna vill jag ju gärna ha!

Sen ringde chefen på hemtänsten, jag ska vara resursare i sommar. Vilket innebär att jag ska hoppa in i en grupp där de tillexempel måste sitta vak och så. Man får extra betalt så det tackade jag inte nej till även att hon smörade på lite väl där ett tag och sa att jag var den enda hon kunde tänka sig som skulle kunna sköta detta. Hade ju varit skönt att vara på ett ställe hela sommaren men nu får jag schemat nästa vecka och det känns jättebra! Fick även jobba hela midsommarhelgen. Dagturer så nåt kan man säkert hitta på iallafall men något större alkoholintag lär det ju inte bli!

Känns som saker knyter upp sig för mig. Jag har två jobb som jag trivs väldigt bra med och en billig hyra här. När jag får lägenheten såld i Huskvarna kommer en klump i magen att lösas upp och jag kommer inte behöva oroa mig för det längre! Jag kommer ha en stadig inkomst och allt kommer ordna upp sig!

Kommentarer
Postat av: :D Me...

Känns skönt att läsa att vissa dagar kan vara som de flesta dagar ska vara.. Positiva o med en ljusare framtid att se mot.. :D

Skriv ut texter (eller renskriv) om dem dagarna så ska du se att snart inser du att de blir fler..

Ju mer positivt man har omkring sej ju mer positiv orkar man vara :D

Love u!!

Puss

2009-05-21 @ 01:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0