saknad..

Ja du E, här sitter jag och tänker på dig!

Och min andra E ska snart flytta hit till stan. Det ska bli jättekul! Bättre för henne när hon jobbar här och slipper fara med bilen. Hon är minsann en fartdåre! :)

Var ute på stan förut. Såg en polisbil. Den hade parkerat utanför Åhlens på handikappsparkeringen! Men hallå, kan de inte parkera någon annanstans? Finns ju inte gått om handikappsparkeringar precis! Sånt kan jag bli lite småirriterad på faktiskt. För det kan ju knappast vara så att de får p-böter om de ställer sig någonannanstans eller?

Ikväll blir det hockey, hoppas hoppas Tre Kronor vinner. Finland åkte ju ur igår så då kan man inte ens heja på dem om de skulle åka ut.

Idag händer det väldigt lite på Facebook. Bara jag som sitter där i min tristess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0