IKEA...

Idag har jag och tjejE varit på Ikea i Linköping. Oj vad ont i fötterna jag har! Det började med att vi satt hemma hos henne igår kväll och tittade på någon kass film med Johnny Depp drack vin. För en gångs skull gick det riktigt segt för mig att dricka vin faktiskt.. Somnade till slut när vi tittade på Happy Feet.. de där söta pingvinerna!!

Imorse vaknade jag vid 8... Måste somna om för nu får jag defintitivt inte upp E... Somnade om och vaknade av att någon ringde hysteriskt på dörren.. Men för fan öppna och vakna vet jag att jag tänkte... Helt plötsligt står hennes vaktmästare i hellen och ropar "Hallå".. Jag svarade att han skulle komma tillbaka senare för vi sov... Han kom tillbaka senare, han vågade det. :)

Ikea... Bästa stället för att bränna pengar. Man hittar saker man inte trodde man behövde... skitbra! Så nu är jag några hundra lappar fattigare och lika glad ändå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0