Fredag hela veckan...

Idag har jag tillbringat dagen i Linköping. Jag och syster var och åt Thaibuffe med chokladmusse till efterätt (det var ju det bästa). Sen gick jag till mötet med Kvinnofrids råd och stöd. Träffade där två snälla kvinnor som gick egenom vad de hade att erbjuda. Var ganska mycket information att ta in. Sen fick jag berätta lite om mig och hur min situation ser ut. Jag ska på enskilda samtal först och sen ska jag få börja i en grupp. Jag ska redan dit på måndag igen på enskilt samtal och innan det ska jag sätta mig och fylla i ett frågeformulär med olika frågor om våldet jag har blivit utsatt för. När jag kom hem insåg jag dock att jag jobbar på måndag, ska försöka ändra det, tycker ändå min hälsa och hur huvudet mår går före.

Nu blir det hockey med hembakad pizza i magen! Jättegott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0