En bok...

Jag sitter och funderar allvarligt på om jag ska skriva en bok... Eller iallafall skriva någon form av text... Har ju ett ganska tjock material här på bloggen men också andra texter som jag har i min mer privata dagbok. En dröm iallafall..

Sitter och har ont.. ont i hela kroppen. Gamlingarna på jobbet är dåliga och man är ju ganska slarvig ibland på att ta hand om sin egen rygg. Satt nog lite konstigt i dag när jag matade en tant på sängkanten.

Tvättstugan tänkte jag springa ner i. Iallafall slänga in en maskin. Det är ju så skönt här jag bor, 3 lägenheter och ingen annan som tvättar nånsin, finns alltid lediga tider, eller vi har inget bokningssystem för är det ledigt så tvättar man annars gör man det inte!

Funderar allvarligt på att byta namn på min katt Snorkis till Skurkis... Fast hon är egentligen ingen skurk men inatt har jag fått psykbryt på henne. Hon marshar eller hur det nu stavas... Tryckte i henne p-piller men måste nog gå och stelisera henne istället. Tycker inte om att trycka i henne en massa piller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0