Det kom ett litet brev...

Idag fick jag post, ett brev från Alex. Han friar. Han ber om ursäkt.

Kommer inte störa dej mer om du inte vill det.
- Din vänn Alex!!???
-Din MAN Alex, du bestämer?
-Eller ingenting?

Tror han på fullaste allvar att jag vill leva ihop med honom? Usch nu mår jag illa, tårarna sprutar, varför påverkar han mig så negativt fortfarande. Jag borde inte reagera över huvudtaget. Hur kan de ens sitta på anstalterna och skriva till dem de har gjort sig skyldiga till brott mot? Hur kan det accepteras? Jag vill inte ha hans jävla brev för jag vet att jag inte kan låta bli att öppna dem.

Jag sliter snart mitt hår i bitar, det kliar i mina händer, jag vill inte vara med, jag vill bara lägga mig på sängen och stänga av allt. Gråta en så där en hel dag och sen blir allt bra, inte känna mer! Jag orkar fan inte mer!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skit i den där karljäveln och ring och säg till att dom inte skickar mer brev från puckot.



Ta hand om dig! Puss

2009-05-12 @ 13:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0