Bra ide!!

Bra ide E om att vi tre donnor i Tranås kan vara lediga själva och ha Pmöte/fest! Det måste ordnas!! Jag får mitt schema för sommaren nästa vecka så då jävlar kan vi planera in något, till och med möjligt en onsdag till och med!

Snart ska jag jobba. Och sen jobbar jag en dagtur imorgon också sen blir det att fara iväg till Jönköping och jobba på Harrys hela helgen. Jag verkligen älskar det stället. Personalen där är helt underbara! De blir så glada när man kommer och det märks att det är SANN glädje, inte någon fejk bara för att få pluspoäng.

Igår när jag jobbat kom min E. Han har ju köpt länskort så han kan fara hur mycket han vill hit nu. Vi gick till 21an och åt en bautapizza med öl!! Mums mums!

I helgen ska vi till Ikea och kolla på tyg till hans kök. Ja de gardinerna han har nu r inte så jättefina så de ska bytas ut :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0