BlacJackdrottningen!

Ikväll hade jag en lagom rolig kväll. Vid tolv hade jag väldigt lite i min cashbox men väldigt mycket marker ut hos spelarna... Jag blev arg och C frågade om vi skulle byta lite så han kunde räta till det. Jag var envis och nej nej... Jag vände allt... Efter tolv gav jag inte ut ett korvöre! Men desto mer 500 lappar!! gÖTT MOS!

Idag har även jag och E varit i Nässjö och hälsat på Es mamma! vi fick lasange, mums mums och sen tog vi en promenad runt Ingsbergssjön (den sjön som ligger mitt i Nässjö ni vet) och när vi kom hem var vi tvungna att ta reda på vad en fågel hette... Vi kom inte fram till var det var... Jag kommer inte ens ihåg hur fågeln såg ut mer än att den var väldigt svart! ;)

Nu ska vi sova... Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0