Babar!

Igår kväll jobbade jag på älskade babar. De hade nypremiär för de har renoverat hela resturangdelen och fått en ny uteservering! De hade lyckats så bra!! Personalen var stiliga, till och med vakterna som hade kavaj på sig! Jag hade en jätterolig kväll med bara en massa trevliga spelare!! Slapp bli utstirrad av Alex kompis som jag blev på Karlssons i fredags. Usch, det var inte roligt alls. Man kände sig obehglig till mods.

När jag slutade igår stod jag utanför Babar och pratade med några kompisar då en annan kompis dyker upp barfota. Han tog av sig sin tröja och jag undrade om han inte kunde ta av sig sina byxor också vilket han gjorde. Sen stod han (full som ett ägg) och pratade och pratade och jag skrattade så nästan tårarna rann. När jag sedan vänder mig om i tre sekunder så står han naken och pratar... Undra vilken ångest han har idag? Hahaha...

Nu har jag varit och jobbat i 3 timmar och ska snart dit igen för en liten kvällstur och natta tanterna och gubbarna. De gamla tål verkligen inte värmen. De blir trötta och hängiga, stackarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0