Ångest..

Idag känner jag hur ångesten kryper under skinnet på mig. Jag tror jag ska dö. Jag ligger bara under täcket och kollar upp i taket medans mina tårar rinner längs kinderna. Varför just jag? Du hade kunnat välja vem som helst men inte mig!! Varför varför varför?

Du har förstört så mycket, mitt jobb till exempel. Förut var jag populär, nu känns det som de inte ens vill ha med mig när det är fest eftersom alla förslag datum chefen har lagt är datum då inte jag kan. Och sen skriver han att det är svårt att få ett datum som passar alla! Ja det kan jag förstå men jag har inte fått vara med på en p fest på länge och kunna slappna av så varför inte lägga det när jag kan? Annars är han snabb och ändra om vissa andra är i Kina eller Idre eller så, då ska vi inte ha nåt möte utan dem. Och jag som jobbar och kämpar och sliter som ett djur, känner att jag inte ens får ett tack ibland. Och detta allt tack vara dej din jävla idiot!! Jga måste på nytt bygga upp förtroende och börja om från noll...

JAG HATAR DIG ALEX!!! HATAR HATAR HATAR!!!

Känns det bättre? Inte ett jävla dugg!

Kommentarer
Postat av: u know..

Kom på en smart idé...

Vi ser till att vi tre donnor i Tranås får ledigt samma kväll sen har vi P-fest själva :D

Hos mej kan vi va både före o efter en kortare tur på Babar :D

Det vore väl fasen så mkt roligare :P

Så kan vi välja datum själva :D

Puss

2009-05-21 @ 01:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0