Ändrat schema..

Skulle ju åkt till Linköping idag igen men ändrade tiden eftersom jag känner mig stressad om jag ska hinna med ett tåg för att hinna till jobbet. Kommer bara kunna fokusera på det isåfall.

Kan det vara löning snart? Ska nog åka till Jönköping i helgen och jobba, vi har ju fått en ny krog/nöjeställe och ska börja där på torsdag. Skulle vara jättekul att få jobba där på premiärhelgen!

Jag har inte tänkt så jättemycket på Idioten på länge. Bra kanske. Nu idag ska jag sätta mig med de där frågorna som jag skulle fylla i inför samtalet med Kvinnofrid, då lär det komma tårar. Jag ska reflektera över konsekvenser över min relation med honom. Har fått så många, han har förstört mitt liv. Jag har fått betalningsanmärkningar, kronofogden på mig och en massa skulder... Skit på dig Alex!

Om jag håller fingrarna i kors
kan jag säga att jag inte tänker på honom
Om jag klipper alla band
finns det fortfarande ärr
Om jag glömmer allt ont
och bara tänker på det bra
Kan livet bli bra igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0