Du

Första gången jag träffade dej var en kall vinterkväll då jag jobbade på en av stans krogar. Du var en väldigt dålig förlorare och svor och sa saker som "Mammu ti jebem pitscho". Jag tog din hand och tittade dej i ögonen och sa : "Ett ord till från dej och du går och växlar markerna i baren" . Du blev förvånad men lite arg så du tog markerna direkt och växlade. Resten av kvällen höll du dig i bakgrunden. Varför i helvete människa kunde du inte hållt dej i bakgrunden för alltid! Nej du började flörta, fråga om vi skulle gå på bio och gud vet allt.. I början var jag riktigt stark NEJ NEJ NEJ.. Men i ett svagt ögonblick lovade jag en kopp kaffe iallafall... Sen den dagen har du förstört mitt liv. Du är en skitstövel!

I början av Mars började mitt liv tillbaka till en bra framtid. Det har varit skitjobbigt och jag har svåra hinder att ta mig över än. Ibland gråter jag, ibland skrattar jag men oftast känner jag ingenting. Jag vågar inte, vet inte vad som komma skall...

Nu börjar mitt liv, min kamp mot rättvisa! Min revanch och ni ska få följa med!

Kommentarer
Postat av: Mmm du vet..

Skitstövlar kan förstöra mycket.. men du kan flytta berg.. sätt ett berg på det aset!

2009-03-17 @ 21:02:43
Postat av: Hon som snart är din granne ;)

Klart gumman du kommer klara allt i framtiden!!

Du har ju oss dina vänner :)

2009-03-17 @ 23:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0