Sex, sex och sex...

Jag läste på Aftonbladet om en 24-årig tjej som bara har haft sex en gång och aldrig mer vill ha det. Ioförsig kan jag till viss del förstå att man kanske inte vill ha det mer efter sin sexdebut. Själv så hade jag min sexdebut på ett par tegelstenar ute i buschen och det gjorde ont ont ont! Tur var det att jag inte gav upp utan har "slampat runt" mest hela tiden.. Hahaha... Men ni som hade en bra sexdebut kan väl inte vara så många? Och vi som haft en dålig debut har ändå valt att försöka igen. Jag kan bara säga vilken tur jag har haft genom åren... :)

Men det finns alltid stora MEN.... Det var inte alltid lika upphetsande och ha sex med han som stoppade papper i kalsongerna... Som jag har sagt innan så frågade jag aldrig varför han gjorde det eftersom jag tyckte det var minst lika pinsamt. Eller killen som gjorde "High five" efteråt och sedan drog på sig kläderna och gick... Jag var i chock och till och med jag hade ingen kommentar till det beteendet.

"Hmmm jag måste upp på taket och fixa parabolen..." en rolig (på den tiden pinsam) kommentar vid frukostbordet hos min dåvarande pojkväns pappa... Iallafall när vi insåg att hans säng stod i precis samma hörn som parabolen...

Sen finns det ju sköna killar... En sak är säker, äldre desto bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0