Morgon...

Vaknade av att min mobil ringde, det var från polisen. 14 dagar ha de på sig för nu sitter Idioten häktad fram tills om 14 dagar tydligen. Imorgon ska jag dit och han sa att det skulle bli jobbigt för mig eftersom han nu skulle ställa detaljerade frågor om vad som hänt och jag ska även försöka komma ihåg när händelserna har skett. Alltså jag har levt i en bubbla, i ett ångfullt rum där jag inte har haft nån aning om det har varit tisdag eller fredag eller dag eller natt.. Ungefär så.. Jag kommer iallafall ihåg en händelse i början av December då jag och Idioten var ute på Olearys och drack. Vi hade det trevligt och jag fick träffa folk! När vi kom hem bråkade vi, jag kan inte exakt komma ihåg vad som föranledde bråket men det slutade med att han kastade in mig i en lite lägre hylla i köket så jag fick ett jätteblåmärke vid svanken. Han dunkade i mig i mitt huvud då jag vaknade dagen efter att jag var så full så jag inte kunde stå på benen.... Även att det redan då ringde en STOR STOR varningsklocka!

Inatt har jag suttit upp alldeles för länge... Jag har spelat BETAPET med en kompis. Att HAN FUSKAR har inte med saken att göra men han vann 2 av 3 gånger och den sista gången riktigt förbannat stort... Ja det är inte lätt och bilda ord enbart av bokstäver som L;K;H;Z;X och C.... Sen har jag tappat bort mina ciggaretter så jag hade inte fått i mig nikotin på jättelänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0