Jobba..

Snart ska jag bege mig in mot stan och jobba på mitt älskade Harrys! Ska bli kul eftersom jag jobbat väldigt lite denna månad. Självklart hoppas jag på mycket spel och trevligt folk :)

Imorgon är det visning av min lägenhet och det var ju tänkt att jag skulle städat idag men någon har suttit och distraherat mig hela dagen... Din jäkel!! :) Fast jag är glad ändå.

På måndag kommer mamma och då går det första flyttlasset. Undra hur katterna kommer reagera. Nytt hem igen för ungefär femte gången på ganska kort tid... För hoppningsvis känner de igen sig lite eftersom de bott i samma hus innan :)

Ska nu sätta mig på buss ETT.. Ujjj, fast jag har någon att hålla i handen halva vägen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0