Jag äger!

Igår jobbade jag på Harrys. Hv 71 spelade och de vann! Inte alls mycket och göra men min Vardagshjälte kom och spelade!! Han är så rolig fast ibland fattar man inte riktigt hans skånska skämt men man får låsas som det och skratta när man tror att man ska skratta :)
När jag jobbat, jag gick vid ungefär elva så gick jag förbi Olearys. Jag tänkte jag skulle spela lite Black Jack hos konkurenterna. Först la jag in 200 och de åt hon upp på 2 minuter så jag blev sur och la in två till... Det hela slutade med att jag växlade 1200 i baren! Sen tänkte jag att jag kan lika gärna stanna en stund. Pratade med hon som var dealer en del. Ingen av oss Cherrysar gillar henne men igår var hon riktigt trevlig, inte bara för att jag vann utan för att tjejen faktiskt har lite humor när man pratar med henne. Fast le det är hon fortfarande ganska dålig på hahahaha. Jag blev kvar på Olearys till stängningsdax och hanmade i en taxi tillsammans med U och E. U känner jag genom jobbet, en helgalen och krazy tjej... E är en av de sötaste killarna som just nu går i ett par skor *s*

Allt kan vara helgalet... Just nu känns allt bra! Och ikväll blir det jobb igen... Ett jobb som är en dans på rosor... Sen blir man så glad när personalen på Harrys säger att de inte alls vill att man ska flytta och sluta där. En sa "men Tina jag kommer aldrig fixa det för nu kommer det bli så mycket marker och räkna..." Gulligt va?


Yellowcard - Everywhere


Kommentarer
Postat av: Klabbe

Din flytt kommer ge hålan tranås ett lyft!

För min del är det bra om du slutar som dealer, törs inte tänka på hur mkt du spelat av mig genom årenl



Hoppas den kommande rättegången kommer ge dig rättvisa.

Take care!

Kram

2009-03-21 @ 00:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0