Ihop bryt...

Idag har varit en väldigt bra dag tills jag började störtböla i ungefär 30 minuter. Jag vill verkligen inte att det ska bli imorgon.. Då vet jag när jag ska sitta i en rättegång... Jag vill fly och springa och inte vara med mer.

Om jag var nån annan,
skulle jag le.
Jag skulle skratta utan att ljuga
Om jag var nån annan,
skulle allt vara bra
Jag skulle inte vilja ta de sista kliven om allt vore bra...

Jag hatar honom. Jag förstår inte hur en människa kan göra en så illa och göra så man själv anklagar en.. Det är det jobbigaste, när jag sitter här och tänker, det kryper i skinnet och jag vill bara slita av allt och vara någon annan, någonannastans.. Jag vill inte vara Tess, med ångest, tårar och hat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0