Fredag...

Idag har jag inte gjort någon nytta överhuvudtaget i princip. Har varit och träffat min mäklare, visning på söndag och det var 5 st som hade hört av sig om lägenheten iallafall :). Hoppas det blir en ordentlig budgivning nu då. Sen gick jag till banken, tänkte att jag skulle stänga mina konton men på Smålandsbanken i Jönköping är de ganska otrevliga och jag känner inte för att stå och berätta för de om varför jag ska stänga mina konton, så jag gick därifrån med lite pengar men fortfarande med 2 konton... På Nordea var de betydligt trevligare och där gick det betydligt smidigare.
Har även hunnit med en kontoll hos läkaren på Ryhov. Allt var som det skulle och det känns bra.

Jag funderar lite på detta med skyddad indentitet. Måste gå till skatteverket och prata med dem för många har sagt att jag borde ta det. Man vet ju aldrig vad Idioten kan hitta på eller hans nära och kära.. Kanske kommer halva Balkan med 20 kossor och krossar mig. Nej den var ganska dålig, bara jag som verkar helt orädd just nu... Låt han komma, jag bryr mig inte just nu. När man ligger på botten kan det inte bli sämre. Fast jag ska erkänna att just nu ligger jag inte på botten, jag mår hur bra som helst, tack vare alla mina kompisar och denna E.

Ikväll blir det Taccos, mums mums... och lite vin... och massor med mys...

Dagens låt : Dead and gone - T.I (feat Justin T)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0