Drömmar..

Alla har vi drömmar, både sådana vi har på natten och framtidsvisioner. Inatt drömde jag om min kompis B, har inte träffat henne på jättelänge men jag drömde att hon och hennes sambo skaffat världens mysigaste lägenhet mitt på torget i Tranås och där taket var så lågt så jag kunde inte gå upprätt. Det roliga med detta är att både B och hennes sambo är ganska korta så för dem var det inge problem. I drömmen undrade jag hur B alltid kan hitta mysiga udda lägenheter. Hon svarade att hon tittar på annonser i "Sjutton". En tidining som i drömme var som ett annonsblad. Kommer ni ihåg när det var 24 maraton på teve 400?? Jag kollade och kollade. Jag älskar den serien. Och fan va jag drömde våta drömmar om Jack Bauier sen, hehehe.

Sen har man alltid framtidsvisioner. När jag sitter här och funderar så vill jag självklart skaffat barn och familj. Men jag är snart 30, hur ska det hinnas? Finns det verkligen bra killar där ute i min ålder som inte redan har barn/ eller och vill skaffa fler. Ibland när jag tänker så så känns det som det är hopplöst. Jag känner många killar som är snälla och som aldrig skulle göra en fluga förnär men det måste väl finnas en attrahion också? Jag tycker det är så förbannat svårt ibland och se alla lyckliga familjer. Jag har alltid velat ha en bebis, iallafall nu på senaste tiden. Jag tror aldrig jag kommer få någon som kallar mig mamma och det är jävligt svårt att acceptera.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du har många år på dig å hitta nån du kommer vilja skaffa barn med. Önskar dig all lycka i ditt liv. :=)

2009-03-19 @ 11:34:26
Postat av: Emmah

Tina! Du kommer visst få det!

Du kommer bli en mamma, en underbar mamma en vacker dag. Du kommer hitta nån som vill göra allt för att göra dej lycklig. Det kommer, jag lovar. Och bara för att närmar dej 30 innebär det inet att du inte kommer få barn. Det finns dom som är över 40 som får barn. Dessutom har du hela tio år på dej att få barn. Du har gott om tid på dej! :)

2009-03-19 @ 15:33:34
URL: http://bemmsens.blogg.se/
Postat av: Mmm du vet..

leta lammkött istället, de har friska o snabba simmare som kan göra vem som helst gravid.. :P

va de gäller karlar så e alla knäppa på ett eller annat sätt.. hitta en som har knasigheter du kan leva med :D

2009-03-19 @ 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0