10 minuter...

Så lång tid tog det innan jag bröt ihop i tårar hos polisen när jag satt i förhör idag... Detta kommer att bli värre eftersom Idioten kommer ha en jävla advokat som kommer vilja göra allt surt för mig. Men jag har fått en målsägandebiträde (skriver med feta bokstäver så alla kan se att det blir rätt) som heter Marcus. Har inte träffat han men det känns bra med folk som heter Marcus!
Rättegång kommer bli om tre veckor för åtal måste vara väkt innan 30 Mars så nu kommer det gå fort!

Ikväll ska jag jobba, har inte jobbat sen februari tror jag och det ska bli jättekul och HV kommer att krossa Frölunda!

Jag önskar du kunde kliva upp från botten igen min vän
Klipp av allt som har med det förflutna att göra
Du är alldeles för bra
jag ser att det är något fel
Arg kille som slår
dina hemligheter
Skjut undan det förflutna
Jag vet att du kan klippa bort ditt liv som varit med lögner och svek
Alla vänner som gått
som du svikit
Jag vet att de kommer tillbaka
Lyssna på mig och oss
Vi kommer att förstå.


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller tummarna att allt går bra för dig!

Du är en fin människa och har alltid varit!

Skickar massor med kramar till dig

KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM

2009-03-19 @ 16:43:03
URL: http://mammigranten.blogspot.se
Postat av: Ellen

Lille vän. Du vet var du har mig ifall det någon gång skulle va nåt du behöver! Om det så bara är en axel att gråta ut mot. Jag finns här för dig o det vet du! =) Pussokram din vän ellen

2009-03-20 @ 13:20:05
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0