Fortsättning!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och Mamu te jebem...
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, när jag åkte skidor i Kisa hahaha.. 
40. Föredrar du havet eller en pool? Jag är en badkruka... Men en pool är ju oftast varmare!! 
41. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning och kattgodis... 
42. Äger du dyra smycken? Hahaha Nej! 
43. Har du någon gång testat narkotika? Ja fast det var long time ago och jag blev inte knarkare för det!! 
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Godis 
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ellen!!
46. Välj ett ärr på din kropp? Har tyvärr ett ärr på svanken från tiden med honom, när han slog mig så hårt så jag ramlade in  i en bänk i köket och sedan intalade mig med att jag var så full att jag inte kunde stå på benen... Hade kunnat välja ett annat ärr från när jag var barn men nu handlar denna bloggen om honom mestadels så nu valde jag det... 
47. Vad har du för ringsignal? Nokiatune, det hade varenda jävel i Lettland också!! 
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har sparat lite.. 
49. Flirtar du mycket? Ja och jag får lön för det varje månad!! :) 
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Öhhhhhhh???
51. Kan du byta olja på bilen? Näe... Nåt ska man väl ha karlar till? 
52. Har du fått fortkörningsböter? Jupps....
53. Vilken var den senaste bok du läste? Champangeflickan
54. Läser du dagstidningen? Ibland...
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej de finns gratis på biblioteken.. ;) 
56. Dansar du i bilen? Hur fan ska man kunna dansa i en bil??
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 always! 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Adressen till Hi3G idioterna! 
59. När var du i kyrkan senast? När Elin och Jens gifte sig för typ 2 år sen....  
60. Vilka personer utmanar du? Hmmmm detta var jobbigt.... så ingen!

Klar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0