Frågor och svar!

1. Hur gammal är du om fem år? ehhhh 34...
2. Vem var den sista du träffade? Erik eftersom han är här nu.. 
3. Hur lång är du? 175 cm  
4. Vilken var den senaste film du sett? Mean Girls
5. Vem ringde du senast? 3, de är förövrigt dumma i huvvet! 
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Ska försöka att inte göra det... Till Marcus 
7. Vad är dagens planer? Städa och renbädda i sängen 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Är en sms narkoman! 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta!
10. När såg du senast din mamma? Igår... Varje dag annars får jag abstinens!! 
11. Vilken ögonfärg har du? BrunGröna
12. När vaknade du idag? Till nio sen steg jag upp senare!! 
13. Har du någon gång hittat en katt? Vad är det för fråga, jag letar ju knappast efter katter när jag är ute eftersom jag tror och hoppas att folk kan ta hand om dem!! 
14. Vilken är din favoritplats? Bakom Black Jackbordet!! 
15. Vilken plats föredrar du minst? Sittandes ¨på en trottoarkant 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Lever i nuet, siar inte för det blir inte som man tänkt sig iallafall! 
17. Vad skrämde dig som barn? Ballonger...
18. Vem fick dig att skratta senast? Erik.. :) 
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar utan två knappar :) 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Både och!!
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 i min lilla säng!  
23. Hur många landskap har du bott i? Två, eller stockholm kanske är indelat i fler landskap?? Annars har jag bott i hela Småland snart.. 
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Såklart, den som säger nåt annat ljuger! 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpfötter!!
26. Är du social? Ja såklart!! 
27. Vilken är din favoritglass? Polkaglass!!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala skulder, leja en yrkesmödare och bjuda på en grym utekväll!!
29. Tycker du om kinamat? Ibland
30. Tycker du om kaffe? Ja!!! 
31. Vad dricker du till frukost? Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? ????
33. Kan du spela poker? Ja tyvärr var det nåt idioten lärde mig...  
34. Tycker du om att mysa? Ibland! 
35. Är du en beroendemänniska? Självständig!!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jupps!!
37. Vill du ha barn? Ja!!

Orkar med några nu och några sen... Annars orkar ni aldrig läsa det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0