Trött....

Idag har inte hänt så värst mycket, sitter här med en öl i näven och ögonlockar som säger att jag borde lägga huvudet på kudden!

Igår hade jag tre norrlänningar som stod och spelade hos mig. Den ena han hade högt hårfäste, den andre hade inget hår medans den tredje hade normalt hårfäste. Dessa män var ganska grova i sin jargong, mest mot varandra men jag skämtade tillbaka också. Han med inget hår brister ut och säger till han med högt hårfäste "Hon är säkert 14 år yngre än dej så sluta flirta" Vilket jag påpekade att det skulle vara intressant och veta hans ålder då. Han fortsätter och säger att det ser du väl med hans höga panna. Min kommentar blev då " Ska du säga som inte har någon panna alls" Hans kompisar bryter ihop i ett asgarv medans han förvånat tittar på mig och ser frågande ut. Blir nog lite sur.. Men jag fick iallafall två norrlänningar glada!

Hade förövrig ett riktigt grym kväll igår! Fast sen suger det hästkuk att man har delad provison! Förlorade mer än ett par hundra i lön på detta igår... :(

Om tre dagar åker jag och E till Riga!!

Visst är det skoj med mysiga meddelanden på kylskåpet. Idag när jag kom hem hade mamma skrivit på kylskåpet "Du är bäst, puss mamma" och "Din klocka går fel!" Tack mamma, ska byta batterier direkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0