Tisdag hela veckan??

Jag tycker det kan bli lite regn så luften kan rensas ur lite. Jag kan inte andas, mår inte bra... Skadeglädjen är den sanna glädjen, eller nåt! Men kul för de som har semester att de har så fint väder!

Idag har jag varit på stan med mamsen! Fikat lite och så. alltid trevligt! Nu ska jag slänga i lite tvätt så jag har rena jobbarkläder tills imon då jag ska jobba på Babar. Hoppas innerligt inte folk väljer att gå till Statt och verandan... Ioförsig har de där stans sötaste tjej, enda anledningen att gå dit!

Imorgon ska jag tillbringa dagen i Linköping. Tänkte luncha med syster och gå på mitt samtal med kvinnofrid. Ska bli skönt, enda nackdelen med att man sitter där är att tiden går så himla fort!!!

Har laddat på mitt mobilkort nu, det är bra så jag kan terrorisera mina vänner med en massa sms igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0