Tillbakablick...

När jag cyklade hem till mamma förut så kom jag och tänka på vad jag gjorde förra midsommar. Jo den var ganska okej. Var hos Ellen och hennes man och grillade och drack lite... Alex han messade ihjäl mig och ville att jag skulle komma dit. Han bodde på den tiden på A6 vandrahem... Socialen betalade givetvis och därifrån hade han ju nära till Coop Forum där han kunde snatta rakblad och andra saker som han sålde vidare. Rakbladen var det han snodde mest. Han hade en kille som han kallade Jillet i telefonboken som köpte stora partier av honom med jämna mellanrum. Ja det var definitivt inte så att han tog ett par utan säkert en 20 tal åt gången. En gång kom han hem med en ny espressomaskin, enligt honom var det bara att ta en papperspåse och stoppa ner den och gå ut... Han kallade sig själv proffs på det. Ibland kom han hem med 10 stora Marabou chokladkakor... Som tur var gjorde han det aldrig när jag var med, såvitt jag vet.

Men förra midsommar, var jag hos Ellen men gick tidigt, skyllde på huvudvärk och att jag skulle träffa nån. Jag lovade på hedersord till henne att det inte var Alex jag skulle träffa. Förlåt!!! Men jag åkte till vandrarhemmet och sov där med alla andra som bodde där. En Somaliafamilj, alkisar och några ungdomar. På natten fick jag öroninflammation. Mycket mer hände inte, inte mer än att jag funderade på hur jag skulle förklara för honom utan att få en smäll att vi inte kunde fortsätta att träffas. Allt började där och jag visste redan då att han inte var bra för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0