Sixten..

Nu har katten som jag varit kattvakt åt hela helgen åkt hem! Han var ju söt men den som nu är gladast att han åkt hem är nog Lillis! Han behöver numera inte ligga bakom teven och trycka och undra varför den lilla svarta katten morrar åt han. :)

Jobbat hela helgen och nu är man jättetrött! Ska bli skönt med sovmorgon imorgon! Börjar inte jobba förens eftermiddagen. Var och hur vet jag inte förens imorgon, så är det att jobba i poolen, eller bemanningen som de numera kallar sig! Men jobbet på Junk är roligt så jag ångrar nästan lite att jag inte tog att bara vara där i åtta veckor. Idag har vi skrattat och en tant hon skrattade med mat i munnen så Suss fick nog ta en dusch när hon kom hem. Roligt hade vi!

Jag kan inte förstå hur vuxna människor kan bete sig. Vuxna människor som ägnar sig åt ren mobbning och hänger ut folk i anonyma bloggar, enbart för att såra och trigga! Och dessa människor jobbar med människor på deras jobb.. eller säger iallafall att de gör det. Hur ska deras barn då bli med att växa upp med föräldrar som sitter och mobbar på internet! Nej, fy farao säger jag bara!

Nej snart blir det nattmössan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0