Överbetald..

Idag känner jag mig faktiskt överbetald... Bara mest glassat runt... Jag undrar hur det går för de två som skulle jobba kvällspasset idag.. två blåbär...

Nu är det karate på teve, fråga mig inte varför inte Erik byter kanal hahahaha

Trött trött är bara förnamnet... Imorgon jobbar jag igen och sen på måndag ska jag sova länge länge!!!

IKEA har lurats i Ryssland. Förskräkligt!! Nu ska det inledas rättsprocesser och grejjer, vad kommer inte det att kosta? Alex advokat kostade cirka 25 tusen som staten betalar och min målsägandebiträde kostade typ 10 tusen som staten också betalar... och tänk på alla nämndemänslöner och domarn och åklagarn. Fy fan vad sånt kostar bara för att det kommer en serbjävel och inte kan hålla fingrarna i styr och tror att han är krigsskadad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0