Onsdag..

och idag är det premiär för sommarstatt... Tänker inte gå dit iochmed att jag jobbar imorgon bitti...

Vad hattigt det är då att vara i bemanningen, har varit på två områden idag... Först på Söder som har massor med vårdtagre på landet! Kul men lätt att inte hitta. Fan vad mysigt det är på landet, jag skulle vilja ha en röd liten stuga sådär, bara kunna ha dörren öppen och springa ut och in utan att någon ser! Gud vad skönt!!

Igår hade jag nästan en heldag med Emelie! Först åkte vi ut till Oberga och skulle plocka jordgubbar, stängt. Då tänkte vi att vi åker till Sveriges minsta cafe i Linderås och tar en glass emellan tills de öppnar igen, STÄNGT där med mellan 15-17. Har de börjat med siesta i detta landet med?? Det blev en glass på Bilisten i Gripenberg men sen plockade vi 6 liter jordgubbar var och pröjsade 100 spänn för det kalaset!
Varmt var det så vi åkte ut till Emelies farfars marker och en sjö och badade i våra ursnygga badkläder! Tur att vi var ensamma annars hade vi bjudit alla på ett gott skratt kan jag lova!

I helgen ska jag till Harrys och jobba, det ska bli kul för jag har lite (mycket) Harrysabstinens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0