Nu drar jag...

Nu säger jag Bye Bye Hej då!!!! Nu drar jag till Riga!! När jag kommer hem är det söndag och då har jag även hunnit med att vara på personalfest i Jönköping och att jobba hela helgen på Harrys.

Jag måste bara säga det igen, Delad provison suger häströv!! Fortfarande väldigt bitter över den där fredagen då lönen kunde ha varit grym grym grym!!!!!

Särskrivningar är väl alltid lika skoj? Nu ska jag gå och skriva jobb ansökningar.. Inte så konstigt om tjejen i fråga inte får något jobb.. Sen att personen i fråga inte kan använda kommatecken och sånt när hon ska gör inte saken bättre. Ibland undrar jag bara om hon spelar dum i huvet och blåst bara för hon vill ha blondinstämpel på sig... Man kan faktiskt vara blond och smart och snygg SAMTIDIGT!!! Kolla bara på en viss snygging här i stan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0