Kommentarer!

Ibland när jag läser kommentarerna så blir jag så varm och då orkar man kämpa!! Som denna!

det spelar ingen roll hur sakta du går, så länge du inte stannar.

Ett ordspråk som kanske kan göra lite skillnad en regnig dag.

Men annars vill ja säga att om du står i den brantaste av backar o vill luta dig bakåt för att se om du trillar, minns att vi, dina vänner, står bakom för att fånga dej.
Du får sitta i backen o känna som att du ska ge upp, men vi kommer krama dej o dra dej en bit längre bort från allt det hemska.
Vi vill ha dej tillbaka som den glada underbara Tina du är!
Vi vill att du ska kunna bryta dej loss ur allt detta hemska som Alex orsakat!
Vi älskar dig o vet att du är värd så mycket mer än du anar!
Jag vill, du vill, vi kan!

Utan er kompisar hade jag aldrig orkat, jag hade givit upp för längesen. Ibland önskar jag att jag kunde sia om framtiden, om hur det är om ett par år för och se om det är värt all smärta.

Jag ska kämpa och inte ge upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0