Jag vet inte..

..hur man ska göra ibland. För många år sedan när jag bodde i detta huset jag bor i nu och jag skulle flytta, flyttade grannen in i min gamla och hennes syster in i den hennes syster bott i. Jag och grannens syster blev ganska goda vänner men något gick snett. Hon baktalade mig efter att jag sagt sanningen till hennes pojkvän att hon var otrogen. Jag tyckte allt var otroligt jobbigt och bad om ursäkt och hon godtog den, vad jag trodde tills idag. Har inte pratat med henne på cirka 2-3 år efter att jag bad om ursäkt att jag svikit henne. Men idag fick jag läsa hennes blogg. Iallafall kan jag sätta alla mina fingrar på att det är hon... Ingen annan vet denna fakta hon sitter och skriver om... Hon gick in i lägenheten och klädde av sig. Sedan lade hon sig naken i hans säng. Ja giassa vad hon var ute efter? Fan, jag trodde verkligen att denna människa var en vuxen person och inte ältar.. Men detta tyder bara på att hon har stora problem. Pratar skit om allt och alla...

Och hon var verkligen otrogen. Ja skitsamma om hon var det eller inte, men enligt min åsikt var hon det och jag kunde inte ljuga när hennes kille ringde och bad om att jag skulle berätta sanningen. Men på hennes blogg är jag en hora, mytoman och manupulativ. Herregud, om du läser detta, snälla lägg ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0