Idioter!

Överallt fins dessa idioter! Igår när jag varit ute gick jag hem, helt plötsligt känner jag att någonting träffar mig i ryggen och det gör svinont. Nån roar sig med att kasta saker på mig från en balkong! Jag vet inte var det var med det var hårt och tack gode gud att jag inte blev träffad i huvudet! Jag blev chokad så jag typ bara gick. Nu är jag mest bara arg.

Gårdagen var för övrigt bra, var på fest hos lillasyster. Bara en massa innebandytjejer. Sen fick de för sig att de skulle på studentkalas. Jag kände mig mest vilsen och bortkommen och ja, jag börjar bli för gammal för sånger som "Skitfull" klapp klapp klapp! Men som tur var kom vi iväg till Babar och där var det värsta kön, folk blev sura för att andra tränger sig och kön är bara ett enda stort kaos... 100 spänn fattigare kom jag iallafall in. Stod med en öl, dansade lite. Kollade när E jobbade och babblade med människor som jag känner och inte känner. Men lite kul iallafall :)

På centrum i Jönköping där vi var och dansade i torsdags på pmötet var det bara en massa invandrare. Och de var så desperata efter pök att de till och med tog gammelmormor själv på rumpan... Usch!

Snart ska jag iväg och jobba, har mensvärk de luxe! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej förlåt att jag bara stack igår, men den killen som ramlade in i mej på dansgolvet slog mej mitt i revbenen och jag tappade andan och det kändes som jag skulle svimma.. Men fy fan för såna människor som gör sånt..

2009-06-14 @ 18:54:16
Postat av: Anonym

Detär lungt, jag förstod att något hände och skulle fråga hur det var med dig men jag hittade dig inte...KRAM

2009-06-14 @ 21:36:34
Postat av: ardiana

hahahaha du har varit på äventyr baby, men sjukt tråkigt och sliskigt är det på centrum har inte varit där på över ett år och planerar inte på dra dit om det nu bara e så att jag MÅSTE...



Hm intressant det dä-r med att du fick något på dig. jag vattnade blommorna idag på österängen och då droppade det vatten ner för krukan var visst sprucken. idag blev jag klar med städningen på österängen känns så skönt. hur har du det dessa dagar babe? fika?



tack för att du kommentera min blogg och att du tänker ta glas till mig :D glad jag blir...pöss å kram

2009-06-16 @ 18:38:29
URL: http://missardushe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0