Fullspäckad dag!

Idag bär det av till Linköping för lite samtal och terapi, kan jag verkligen behöva efter den här helgen... Sen ska ajg träffa mamma och jag ska nervärdera mig så mycket att jag ska låna pengar av henne så jag kan bli skuldfri hos kronofogden. Bättre att ha en skuld till mamma än till kronofogden. Hade jag inte haft mamma hade jag varit en av de utslagna i samhället idag, det är jag helt säker på.

Ikväll kommer E med sin katt Sixten. Jag ska vara kattvakt åt honom under midsommarhelgen så vi tänkte prova om mina katter kan tollerera att ha han här... Kan bara bli pannkaka av allt!

I början tänkte jag att jag skulle blogga relativit anonymt men jag känner att det i vissa fall kan bli ganska rörigt så jag tror faktiskt jag inte ska förkorta olika namn om det inte handlar om något alldeles för privat!

Sen varför ska jag gömma mig? Jag har inte gjort något fel, jag skäms fortfarande över hela situationen men de dagar jag är på ganska bra humör vet jag att ingenting av detta är mitt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0