.......

Jag är inte snäll, när jag träffar en bra och snäll kille som E så blir jag rädd och drar mig tillbaka... Jag vill verkligen inte såra honom för jag tycker så mycket om honom men jag vet inte vad jag ska ta mig till!! Sen blir det inte bättre av att de på jobbet blev jättesura för att jag var sjuk idag på grund av sömnbrist och psykisk ohälsa. Inte en enda dag till ska jag vara sjuk i sommar, jag ska inte ens ta ledig på Silas dop bara för att visa dom att jag kämpar men bryter ihop vilken sekund som helst. Sätter mig snart på knä, rasar ihop som ett korthus och gråter.

Imorgon har idioten permiss... Han ska bara vistas i samma stad där han sitter inne, tack och lov! Men tänk om han rymmer? Eller tänk om han fixar någon som kommer till mig när jag jobbar? Inte tänka så, det är iallafall bra att jag vet när han har permiss så man inte springer på honom, hux flux!

NEj jag är en idiot som inte inser vilken bra kille E är.... Lugn, snäll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0